Svar på frågestunden

2011-05-17 - 16:16:54
Tröttnar du inte på att va blond någon gång ? Har du pojkvän ?
Hur är du som person ? Händer i sommar ?
Svar : nej, tröttnar alltid när jag är brunett, så blond trivs jag bäst i :)
jag har har en pojkvän. Jag är väl väldigt pratig,galen,har humor,snäll,
en slösare och säger saker utan att tänka innan, så det låter helt sjukt haha !
I sommar blir det väl liseberg,bada,sthlm & utomlands m.m :)

Fin blogg! :) Vilken skostorlek har du? ;)
Svar: tack <3 37 :)

hur gammal är du?:)
Svar: jag är 19 år :)

är du oskuld?
Svar : nej :p

Vilket märke på hårfärg använder du? :)
Svar : Scwarzkopf Blonde L1+ :)

Berätta något om dig som du inte tror att vi har en aning om :)
Svar: har knappt någon kontakt med min pappa, har inte träffat
han nu på två år. förr träffa jag väl han 1 gång per år kanske max.


1. använder du löshår?
2. hur gammal är du ?
3. vad vill du bli när du blir stor?
Svar: ja det gör jag :) 19 år. Artist haha ! vet fortfarande inte vad jag vill bli..=/ dags att komma på det nu..

vart köper du dina ass snygga kläder? <3
kram :)
Svar: haha tack =D på H&M bara oftast numera :)


vad heter du? :P
Svar : Tina :)

1.Varför startade du bloggen?
2.Har du något mål med bloggen?
3.Är detta din första blogg?
4.Går du på någon sport?
5.Favorit maträtt?
6.När fyller du år?

Svar : för en kul grej. nja inte direkt, gör det mer för en kul grej :)
Nej har haft två andra. Nej :). Lasagne :D. 3 Juni, snart :D!


Vem är du kär i och vilken kändis tycker du är bäst??
Svar: i min pojkvän emil <3. Ashley tisdale & Paula Deanda

vad tycker du är meningen med livet?

Svar: Att uppnå sin dröm och att göra allt det där man alltid velat göra.
Och att skaffa familj,hus,bil och allt det där :)

hur lång är du, vad väger du och är du nöjd med din kropp?
Svar: 169 och väger 65 kg. Nej jag är inte nöjd med min kropp, eftersom
jag alltid varit smal har alltid vägt 55-57 kg. Vilket är det jag strävar efter nu
när jag går på en diet  ;)

* Favorit affär?
* ålder?
* någon du skulle vilja byta liv med för en dag? ( varför)

Svar : H&M ! <3 19 år :) Någon artist tror jag.. t.e.x Ashley Tisdale hon sjunger och skådespelar.
Skulle vara kul att prova på och att få stå och sjunga för en stor publik :D
Postat av: mellguld

hej bra blogg fint hår =D

2011-06-08 - 17:48:08
URL: http://mellguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0