Spotify premium

2011-05-18 - 15:48:32
Äntligen beställt spotify premium för 99 kr i månaden bara ;)
Fett värt då man slipper reklam och får lyssna på alla låtar vilket
man inte kunde förut, sämst.. Mitt spotify höll ju på att gå ut, hade bara
6 timmar kvar att lyssna + att man bara kunde lyssna på 5 låtar max?
haha så jävla dåligt, kanske var liksom dags att skaffa premium då ;)

Ska väl snart färga håret, för min utväxt är extrem alltså, har inte färgat håret
på nästan två månader.. Hur länge som helst jag vet  ! men var ju tvungen att
låta håret vara ett tag, för sist färga jag för mycket så håret gick lite av =( ångrar mig!


Postat av: Linnea

Vinnarna av dagens blogg är uppe!

Klicka in och kolla om de blev du. Om inte så får du snart en chans till!



:)

2011-05-18 - 17:36:59
URL: http://li

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0