Söndag..

2011-05-01 - 13:42:19
Idag är det söndag och 1 maj, weej en månad närmare sommaren !
Och ikväll är det BB och alla är ju nominerade så ska bli kul att se vem som åker ut ;)
själv hoppas jag på madde eller sara.. Kollade även på filmen "Orphan" nyss
den var faktiskt ganska bra är väl en skräck/thriller film..

Är så seg idag för var uppe till 3-4 igår, kunde inte sova :/ vaknade vid 9 så har inte sovit så många timmar idag.
Så blir en slö dag, fast det är väl alla söndagar? brukar ju vara städdagar men den
dagen hade jag ju igår ;) så då slipper man det idag haha ! Hoppas ni alla haft en bra
själv hade jag ingen speciell dag, tycker valborg är lite som alla andra dagar ;)
Bjuder på en ful bild på mig, fastnar inte på bild idag men man kan inte vara snygg varje dag haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0