en vecka har gått

2011-05-09 - 16:06:03
En vecka precis idag från att jag började äta rätt, har tappat 2,5 kg denna vecka.
Vägde mig idag och hade tappat 3 hekto sen igår, gör jag det varje dag går jag ner 2,1 kg i veckan ;)
och det är 8,4 kg per månad ! Vore ju fett nice, för då har man ju typ gått ner allt man ska ;)
Min magsäck har börjat vänja sig vid mindre mat nu, hur bra som helst.

Men har varit en dag denna vecka som man varit så extremt sugen på något sött !
Var riktigt jobbigt den dagen, men jag klarade mig :D.. Min motivation har aldrig varit bättre
än vad den är nu, trodde aldrig jag skulle klara mer än två dagar..
Men vill man se bra ut i sommar så får man kämpa ! :)
Dålig mat och godis ska inte hindra mig från att få tillbaka min vanliga kropp haha ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0