25 April

2011-04-25 - 10:18:43
Ingen bra drag igår inte, mådde så illa och spydde :/ vilket är det värsta jag vet!
Måste ha ätit något konstigt, för idag mår jag iallafall bättre..
Och idag när jag loggade inte på bigbrother.se såg jag att rondey åkte ut igår?
WTF värsta chocken för mig, trodde Madde skulle åka ut  :O 
Hur fan kan Madde ha mer stöd än Rodney det är helt sjukt,
den där tjejen är ju så otroligt tråkig och tyst.. Fattar inte !
Nu kommer nog big brother blir tråkigare när Rodney åkte ut och Madde är kvar..
Hon är så tråkig så det är sjukt stör mig så mycket på henne, hennes grej i bb-huset
är att knulla haha annars när hon inte gör det så sitter hon bara tyst? förstår mig inte på henne..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0