Hiss/Diss

2011-05-02 - 21:19:03
Byxdress -
Det är ju ingen piffad klädsel direkt om man tänker efter men ändå så tycker jag att man kan matcha
med ett par snygga högklackat and then voila så är man lite snyggare än vanligt ! Sen passar den
även bra som ett skönt plagg att ha en vanlig dag bara..
Diet -
Att jag äntligen tagit tag i att börja äta en diet så jag tappar dom där EXTRA kilona jag la på
mig detta år tills i sommar.. har lovat mig själv förut att gå ner i vikt, men blev liksom inte av men nu jävlar!
Har köpt in massa nyttigt och även köpt barnmat ;) faktiskt gott ! får bli det nu i början av dieten
tills min mage vant sig vid mindre mat ;) Endast 140 kcal per burk ! :)
Visste ni att barnmats-dieten kommer ifrån hollywood haha smarta dom är..


BB igår! -

Att sonia åkte ut och att madde fick vara kvar? what is that a joke or what?! helt seriöst vem fan
röstar kvar madde? :o förstår fortfarande inte hur man kan vilja se en tjej sitta i ett hörn och
inte säga ett jävla ljud medans alla andra pratar, hur tråkig för man bli ?


Anonyma -

Hatar fega personer som kommentera anonymt hela tiden och skriva massa skit..
Bara för att dom inte ska kunna bli konfronterade, töntar är ni säger jag bara ;) fuck u !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0