Hiss/Diss

2011-04-18 - 18:30:39
Hiss :

Blondt hår -
Finns inget snyggare än att vara blond nu på sommaren !

Gossips.se - Jag är beroende av den här skvallersidan, Har man inte hängt
med på några dagar och läst kändisbloggarnas bloggar så är det bara
att kika in på gossips.se så ser man om det är något man missat, perfect!

Sommarkläder - who doesn't love it? det är så jävla snyggt och skönt att vintern
är slut så man äntligen kan känna sig brun och snygg och fräsch !
Diss :

One Piece dräkten - Jag tycker inte det är snyggt överhuvudtaget och jag kan inte sätta
på mig något som är fult.. även om jag bara är hemma !

Utväxt - Finns inget fulare än en stor & bred utväxt på huvudet haha ! Så jävla extremt fult..

Fega personer - Personer som inte vågar stå för vad dom säger, hate it fuck you!



Postat av: j'l

superfin blogg, älskar ditt hår. :-)

2011-04-18 - 22:03:13
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: Olivia

SV: då har man kollat ;) fin blogg btw!

2011-04-18 - 22:07:21
URL: http://miniknas.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

sv, Okej, cool blogg, tack för att du besöker min ...

Hur mår du?

2011-04-18 - 23:55:37
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Anastasia <3

heej! gud vilken fin blogg du har :)

gör du designer till andra :)?

2011-04-19 - 10:01:42
Postat av: Anonym

Så det är här du är tinisen ! Har saknat din blogg :)

2011-04-29 - 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
RSS 2.0